25 Ağustos 2010 Çarşamba

Hayal...

Yoğun geçen mesai günler, eğitimler, çok sıcaklar derken yazın sonuna geldik ve ne olduğunu anlayamadım bile. Koca 3 ay içerisinde 1 hafta tatil yapabildim sonra neye uğradığımı şaşırdım. Şimdi önümüzde 30 Ağustos ve Bayram tatili var ama bizim Üniversite kayıt telaşımız var yine bir şey anlamadan en sevdiğim aylardan biri olan Eylül bitmiş ve Ekim başlamış olacak. Bozcaada ve ya Gökçeada'da 2 gün nefes alma hayalim var aslında benim oralara gidip kendimi Kuzey Ege'nin rüzgarına ve soğuk sularına bırakmak ve hayatla bağlantımı kesmek istiyorum. Sadece durmak, güzelim sokaklarda gezinmek akşam gün batımında elimde buz gibi şarabımla hayaller kurmak istiyorum. Aslında şimdi yazarken bile biraz uzak gibi sanki bunu gerçekleştirmek ama hayatın ne getireceği bellimi olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder