19 Şubat 2012 Pazar

Tren Yolculukları


Herkesin yolculuk için bir başlangıç hikayesi vardır ama benim tren yolculuğum Eylül 2002'de 17 yaşındayken başladı Pendik Garı'ndan Eskişehir'e doğru üniversite'ye kayıt olmaya gidiyordum bu yolculukta yanımda canım Şükranım vardı. Saat 24:02'de başlayan Fatih Ekspresi ile yolculukla birlikte benim Eskişehir tren yolculukları hikayem başlamış oldu. İlk trene bindiğimde şaşırmıştım hep aklımda o Pamukkale trenlerinin rahatsız edici koltukları pis kokan kompartmanları vardı.Oysa Ankara'ya giden bu tren gayet farklıydı ilk şoku o zaman yaşadım.Tertemiz koltuklar arada geniş boşluklar ve gayet ferah ortamıyla özel bir yolculuk imkanı sunuyordu. Tren'de en beğendiğim özellik Yemekli Vagon olmuştu yemek yiyerek raylar üzerinde soğuk efes birasını içebiliyor olmak harika bir keyifti. Eskieşehir'e varmamla birlikte 6 yıl sürecek bir Eskişehir Üniversite günleri balamış oldu. Öğrenciliğim boyunca Cumhuriyet Ekspresi, Fatih Ekspresi, Başkent Ekpsresi , Boğaziçi Ekspresi ve son zamanlarına yetiştiğim Sakarya ve Eskişehir eskpresleri ile seyahat ettim. Arkadaşlar dostlarımla yıllarca bu trende seyahat ettim kimi zaman kompartmanlarda ama çoğu zaman yemekli vagonda biralarımızı içtik dertlerimizi dinledik ama en önemlisi çok güldük güzellikleri paylaştık Gülşah'la, Derya'yla ,Burçin'le, Bihter'le,Hande'y, Yakın'la Carolin'le Saskia'yla daha birçokları ile bunun dışında sadece yemeklide tanışıp süren sohbetler belki bir daha hiç karşılaşma imkanımız olmayacaktı ama sanki yıllardır dost gibi sıcaklık veren tren sohbetleri. İşte bütün bunlarla birlikte bu trenlere veda etmek beni üzdü. Yeni gelecek trenlere aynı sıcaklıkta olmam imkanısz iki sene sonra 2 saatte Eskişehir'de olmak harika konforlu ama o eski tat sohbetler ve anılar raylar üzerinde bir daha yaşanmayacak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder