16 Aralık 2010 Perşembe

Yorgunum...

Öylesine yorgun ve bitkin hissediyorum ki kendimi. Su içmek bile ölüm gibi geliyor bana. Ama bu yorgunluğun sebebini bilmiyorum. Neden bu kadar yorgun hissediyorum. Sırtımda taşıyamadığım binlerce kilo ağırlığında yük varda ben altında eziliyorum sanki. Ne yaparsam bu yorgunluk ve vazgeçmişlik hissi geçer bilmiyorum. Bir yıl daha bitiyor diyorum, yeni bir yıl başlıyor biraz daha umutlu olmalısın ama geçen bir yılın yarattığı bir umutsuzlukmu bu? Sevdiğim bir müzik olsa fonda, yanımda bir dostum, bir kadeh şarap eşlik etse bize öylece saatlerce oturup konuşabilsek sonra sussak ve birbirimizi anlasak belki biraz geçer ama bunun sonunda bir yerlere yetişmek ve gitmek zorunda olmasak. İçimizden geleni yapabilsek, belki biraz geçer yorgunluğum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder