28 Ocak 2011 Cuma


The Scream , Çığlık

Daha farklı bir şekilde ilk yazıyı yazmayı isterdim, mesela güllerden böceklerden, trendy mekanlardan , shopping, eventslerden gittiğim güzel mekanlardan , keyifli dost sohbetleri ama olmadı o şekilde başlayıp dış cilası parlak görünümlü herşeyin dört dörtlük gittiği bir imaj mutluluk çizemeyeceğim belki davet eden arkadaşım da pişman olur atar beni ama ben o süreyi iyi değerlendireceğim kesin
Her akşam uykuya dalmadan önce verdiğimiz kararlar vardır bunlar genelde sabah olduğunda unuturuz uygulanmaz sanki o gece düşünen kararlı insanın yerine rutine bağlamış bir beden olursunuz . Hatta uzun zamandır küs kaldığınız dargın olduğunuz bir kişiyi hatırlar selam bile verirsiniz o gece bir affediş olur o an ama sabah hepsi pişmanlık
işte bütün bunlar ve birçok örneklerle belli bir zaman geçerken bizler farkında olmadan bir köprünün üstündeyiz etrafımızda durmak bitmek bilmeyen bir hız dönüp duran yelkovan ve akrep bitip tükenen bir gün ay yıl hepsine kocaman bir" çığlık "
Umutlarım var karamsar değilim ama polyanada olamıyacağım şu aralar
Aslım kaynağım teşekkürler

2 yorum:

  1. ilk yazı için ben teşekkür ederim. Deavmının gelmesini diliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Bu yazıyı okuyunca şunu düşündüm tek bir şey
    ne kadar çok ortak yönümüz var:)

    YanıtlaSil