14 Eylül 2010 Salı

...

O kadar çok biriktirdim ki yazmak istediklerimi nereden başlayacağımı bilemiyorum. Ama son 1 ayın en önemli gündem konusu benim için canım yeğenimin üniversite için başka bir şehire gitmesi. Neden bu kadar önemli benim için çünkü benimle birlikte büyüdü biraz da olsa bende büyüttüm onu. O kadar kıymetliki benim için onu yarın sabah nasıl göndereceğimi düşünüyorum son bir haftadır. Onun adına ne kadar çok sevinsem de nasıl ayrı kalacağım, tek başına nasıl idare edecek, yalnızlık çekermi, aç kalırmı gibi neredeyse gereksiz her şeyi beni üzmeye yetiyor.
Yepyeni bir hayat onu bekliyor, üniversite yılları hayatının en önemli dönüm noktalarından birisi ama diyorum keşke aynı şehirde olabilseydik. Güzel ve aydınlık günler olsun önünde, yeni tecrübeler, anılar, üzüntüler, mutluluklar eklensin hayatına. Ama her şeyden önemlisi hayat ona yeni şeyler söyleme, görme ve yaşama fırsatı versin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder