21 Eylül 2010 Salı

Şehrin Perdesi Açılıyor...

Eylül benim için bu sene çok hızlı başladı. Üniversite kaydı, başka bir şehirde okuyacak olan yeğenimin eksiklerinin tamamlanması derken sonuna yaklaştığımızı daha yeni fark edebildim. Okuyacaklarım, dinleyeceklerim, izleyeceklerimi biriktirdim, bakalım nasıl yetişeceğim normal tempoma. Çalışma masamın üzerinde okumak için sıraladığım kitaplar boyumu aşmış durumda. Takip ettiğim blogların yeni yazılarına yetişmem lazım birde.

Bu arada Sonbahar ile birlikte tiyatro, konser, sinema sezonu da başlamış oldu. Dün Şehir Tiyatroları yeni sezon oyunlarını açıkladı, İKSV'nin Taksim deki merkezinde bulunan SALON'da çok iyi konserler ve etkinlikler var en iyilerinden biri de 26-27 Ekim de ki Marcus Miller konseri. Babylon dün Tindersticks konseri ile sezona sağlam bir merhaba dedi. Akbank Caz Festivali, Efes Pilsen Blues Festivali başlıyor. Herkese hitap eden bir şeyler vardır mutlaka bu kadar alternatifin arasında.

Tüm bu koşturmacının arasında aslında bugünlerde olmak istediğim tek yer var. Karaburun da Ata'nın Yerinde kendime sakinliğe bırakmak ve tazecik balıkların tadını çıkartmak istiyorum. Sonbahar'ı Karaburun da karşılayamadım ama belki havalar iyice bozmadan oradan uğurlayabilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder