22 Eylül 2010 Çarşamba

Bugün Bunu Okudum

Bugün bunu okudum çok etkilendim, beğendim

'' Garson kadın gülümseyerek bakıyor ekrana yazdığım kelimelere. Anlamadığı halde, anladığını düşünüyorum. Sezgileriyle. Bazen insan '' bittiği için değil, sırf '' gittiği'' için ayrılır. Gidebilmek ister. Uzak sulara yelken açmak. Zihnen ve ryhen göçebe olmak. Bir limana demir atmamak. Önyargısız bir şekilde her daim yolculuk yapmak, algılarını açık tutmak. Tazelenmek, demlenmek, yenilenmek...
Göç etmek. '' Oldum'' zannetmemek. Hep öğrenci kalmak hayatta, her adımda öğrenmeye devam etmek, devamlı bir oluş halinde...
Bazen ayrılmak, ''terk etmek'' demek değildir.''


Zormudur acaba bunları yapabilmek ama ''oldum'' zannetmemek en zoru galiba. Yazının kime ait olduğunu henüz bulamadım. Bulabilirsem paylaşırım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder