7 Kasım 2010 Pazar

Efes Pilsen Blues Festival


Cumartesi sabahı 09:30 da telefonum çaldı, benim gibi yerinde duramayan arkadaşım akşama elimde blues konseri için biletim var birlikte gidiyoruz dedi.Konser 18:30'da başlıyor biz 17:00'de Nişantaşında buluşup önce yemek yiyelim konser Lütfi Kırdar da oradan yürüyerek gideriz diye planladı. Cumartesi yaşanan yoğun sis, Fenerbahçe maçı gibi trafiği felç edecek bahanelere rağmen 1 saatte Anadolu yakasından Nişantaşına gitmeyi başardım. Buluştuğumuzda hala hangi konser neden 18:30da başlar diye de birbirimize sormaya devam ettik. 18:30 da Lütfi Kırdar'ın kapısından içeri girdiğimizde bizi Efes Pilsen Blues Festival 21 afişi karşıladı. Konser salonu için son hazırlıklar yapılıyordu. Biletlerimizin üzerini okumayı akıl ettik en sonunda geldiğimiz konser bu sene 21.si düzenlenen Efes Pilsen Blues Festivalinin kapanış gecesine geldiğimizi anladık en sonunda. Yaklaşık 4 saat süren festivalin kapanış konserleri tek kelime ile mükemmeldi. Festival bu sene Ekim de başladı. 20 şehir de 24 konser verdiler. Mıtch Woods& HIS ROCKET 88s, Kenny Neal ve Samuel James.
Akşam 19:30 da Samuel James performansı ile başladı. Gitarı ve nevi şahsına münhasır sesi ile harikaydı. Yaklaşık 1 saat sahnede kaldı ve doğaçlama olarak sahnede bestelediği ''İstanbul- Constantinople ile performansını bitirdi. Hemen arkasından Mıtch Woods&Hıs Rocket 88s sahnedeydi. Sanıyorum grubun yaş ortalaması 55-60 civarıydı ama enerjileri bizi ceplerinden çıkarırdı. Deli gibi dans ettik onlarla. Saksafon ve gitar soloları ile kedimizden geçtik diyebilirim. Kenny Neal için fazla enerjimiz kalmadığından onu bekleyemedik ama geçirdiğimiz 3 saat cidden iyiydi. Kapalı bir salonda 3 saat ayakta kalmamızı ancak böyle bir müzik enerjisi sağlayabilirdi zaten.
Sevgili arkadaşım 30 yaş listemin son maddesi olan şahane konserler ve dans etmemi henüz yazımı okumadan hayata geçirdi.Çok eğlendim, harika müzik dinledim, dans ettim iyiki arkadaşlarım var dedim. Son olarak da Efes Pilsen'e teşekkürler. 21 yıl boyunca Blues festivali düzenlemek hem de bunu Türkiye genelinde yapmak büyük iş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder