19 Ekim 2010 Salı

Olmuyor...

Bu aralar ne yapsam konsantre olamıyorum. Her gün yeni bir kitaba başlamamla yarıda bırakmam bir oluyor. Ne okuyabiliyorum, ne de okumak istiyorum aslında. Halbuki öğrenmek istediğim, merak ettiğim onca şey var ama nedense hiçbirini kafam almıyor bugünlerde. Amaçsızca sokağa atıyorum kendimi, boş boş geziyorum yeni kitaplara, dergilere, filmlere bakıyorum, yeni sezon tiyatro oyunlarını ve konserleri takip etmek istiyorum ama içimden gelmiyor. Bana her zaman iyi gelen yemek yapmak dahi gelmiyor içimden.
Büyük üstat Cemal Süreya'nın da dediği gibi; '' yemek yemek üstüne ne düşünürsünüz bilmem ama kahvaltının mutlulukla bir ilgisi olmalı'' sadece kahvaltı zamanları mutluyum. Bunun dışında tutkunu olduğum zeytinyağı ve onunla yapılacak yemekler bile cezbetmiyor beni. Üstümde bir tembellik, tüm gün beklediğim tek şey eve gidip kendimi yatağa atma hali sürüp gidiyor. Tüm bunlardan kurtulmak için beklediğim nedir merak ediyorum. Dün akşam da sordum kendime yeni bir ben midir beklediğim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder