3 Ekim 2010 Pazar

Oradan, Buradan


Nasıl da geçip gitti Eylül. Referandum, Anayasa değişikliği, KPSS sınavında yaşanan skandal, sınav iptalleri, kazalar, ölümler, gündemi hiç sakinleşmeyen, sakinleşemeyen bu ülkede günler geçip gidiyor işte. Acaba diyorum bu kadar karmaşa ve skandalın arasında iyi şeyler oluyor da bizmi ıskalıyoruz.
Günler geçip giderken böylesine hızlı kendi hayatımızla ilgili ıskaladıklarımız var tabi birde. Beklediklerimiz, hayal ettiklerimiz, istediklerimiz, olursa iyi olur dediklerimiz var.
Dün Eminönü ve Cankurtaran turu yaptım. O kadar kalabalıktı ki, turist grupları, turlar, rehberler, gezmeye gelen bizler her yer çok renkliydi. Hele bir de yanımızda olan sanat tarihi mezun arkadaşımız sayesinde hiç bilmediğimiz bilgiler eşliğinde gezdiğimizden daha bir keyifli oldu. Sonra dedim ki benimde bu günlerde istediğim tek şey turist olmak, bilmediğim caddelerde sokaklarda kaybolurcasına dolaşmak, keşfetmek tek endişemin her yeri göremeden dönmek olduğu günler yaşamak olduğuna karar verdim. Elimde her ay düzenli olarak okuduğum seyahat dergilerim var. Sayfaları çevirdikçe hayallerim çoğalıyor. Kedimi resimlerde gördüğüm caddelerin, sokakların, müzelerin içerisinde hayal ediyorum.
Eylül bitti ama Ege'nin en güzel zamanlarını kaçırdım ben bu sene ama şimdi Zeytin hasadı, bağbozumu zamanları var. 29 Ekim de belki kısacık bir Ege ziyareti zamanı bulur hayallerimi biraz olsun gerçekleştirebilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder