17 Şubat 2011 Perşembe

Secret Garden , Düşler, Hüzünler, Kırgınlıklar, Mutluluklar,Acı...

evet bugün bütün gece uyuyup bedenimi hissedemeyip sadece rüyalarımın esiri olacağım ana kadar secret garden dinliyor olacağım. klavyeye her harfi basışımda zihnimde uçuşan notalar , renkler bir yandan olaylar var , veda ettikçe büyüyoruz , vedalar bizi aslında içimizdeki çocuğu yavaş yavaş büyütüp bir yere bırakıyor, anaokulunda ilk vedamızı yaptık ,ilkokul,ortaokul,lise ve üniversite güzel dostluklar arkadaşlıklar paylaşımlar kişiler bir bir size veda eder , arda kalan güzel anılar bazen kötü anlar bir fotoğraf karesinde ki belirsiz gülümse size şimdi anlamlı gelir, ya da kaybettikleriniz artık hayatta olmayanlar ansızın bir anda gidenler bu vedalar arttıkça sizde artık eskisi olamazsınız , itiraf ediyorum çoook özlüyorum eskişehiri, arkadaşlarımızı, o zamanlarımı, avustuırya erasmus günlerimi , ben hiç büyümek istemediğimi hiç veda etmek istemediğimi anladım hoşnutsuzluğum korkum ondan ve en ağırı insan yaşamına yeni heyecanlar mutluluklar katamıyorsa geçmişi hatırlar durur hale geliyor ben işte o durumdayım
son olarak hem dinleyin hem okuyun sizlerde ekleyin bakalım neler çıkacak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder