25 Şubat 2011 Cuma

Hafta sonu Etkinliği


Bu hafta İstanbullular için yağmurlu, kasvetli, bol trafikli ve iç karartıcı geçti. Hafta sonu da yağmur ve soğuk devam edecek. Bu sebeple yıllardır birikmiş olan yıllık izinlerin faydasını görmeye karar verdim. Malum Pazar'ı Pazartesi'ye bağlayan gece Oscar ödül töreni var. Pazartesi yıllık iznimden kullanıp seyredemediğim filmleri seyredip, ödül töreninde bilmiş tahminler yapmak istiyorum. İşte sırf bu sebeple bütün hafta bilumum çikolata, şekerleme ve abur-cubur dan uzak durdum. Hakkımı hafta sonuna sakladım. Yorucu ve sarsıcı Dünya hallerinden kaçmak için bir bahane aslında bu başka bir şey değil. Nefes alma ihtiyacı.
Şimdiye kadar izlediğim filmler içinde de favorim King's Speech geçen hafta seyrettim ve bayıldım. Film şahane, Colin Firth kelimenin tam anlamı ile döktürmüş. Film bittiğinde üzüldüm hatta neden bitti diye. Diğer kategoriler hakkında yorumum yok ama en iyi erkek favorim kesinlikle Colin Firth. Bakalım tutacak mı. İyi seyirler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder