23 Mart 2011 Çarşamba

Festival Filmlerim

İzne çıkmak için gün sayan ofis canlısı gibi 30. İstanbul film festivali başlasın diye gün sayıyorum. Biletlerin satışa çıktığı gün yola çıkacakmışım gibi hazırlık yapıp biletlerimin peşine düştüm. Görevimi başarı ile tamamladım. Tam gün bir işe sahip olduğumdan haftasonu ve akşam matineleri ile festivale dahil olmaya çalışacağım. Tabi bu bana biraz pahalıya mal olacak ama elden birşey gelmiyor. İçimdeki festival aşkı bambaşka. Program açıklandıktam sonra festival kitapçığımı alıp ders çalışır gibi çalıştim hangi filmlere gitmek istiyorum diye. Hoş artık kitapçık değil bildiğiniz bir kitap aslında festival kitapçığı çünkü 200 küsür film var bu sene festivalde. İşte bu da benim listem.

Kadın Fendi, Küçük Beyaz Yalanlar, İmkansızın Şarkısı, Keyif Evi, Torino Atı, Siyah Venüs, Öldürme Üzerine Küçük Bir Film, Kendi Ülkeni Kendin Kur, Kahve-Gerçekle Hayal Arasında.

Görmeyi istediğim daha bir çok film var hepsine yetişebilmem pek mümkün değil ama festival coşkusu şimdiden başladığna göre keyifli bir 15 gün var filmlerimle Nisan ayında. İyi seyirler olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder