26 Nisan 2011 Salı

Kalbimdeki Deniz Olmasa...


Kalbimdeki Deniz İncesaz”ın albümlerinden bir tanesi. İlk duyduğum zamanda çok sevmiştim bu ismi. Kalbimdeki deniz demiştim ne güzel herkesin vardır değilmi kalbinin bir köşesinde deniz…. Neler saklarız ya da şarkıda geçtiği gibi sevdalarımızı, hayal kırıklıklarımızı, özlemlerimizi saklar. Bitti dediğimiz ama bitmesin diye aklımızdan geçen herşeyi saklar bu deniz.
Bu aralar hayatım; hastalıklar yüzünden hastane, ev, iş ve ilaçlar arasında geçiyor. Bende kalbimdeki denize sığınıyorum, orada biriktirdiğim güzelliklere, mutlu anlara geri dönüyorum. sonra da diyorum ki keşke azıcık öylece durup kalabilecek zaman olsa, hiçbişeyle bağ kurmak zorunda olmasak, işe gelmek, bi yerlere yetişmek derdi olmasa. Tekrar hayata dönmek isteyene kadar öylece durabilsek sonra nereden başlamak istersek başlayabilsek. Belki bir gün olur ya da sadece filmlerde oluyordur böyle şeyler..
İşte tüm bunları yapamadığım için iyiki kalbimdeki deniz var.
İncesaz’a da buradan saygılarımızı sunalım böyle şahane bir şarkıya sahip oldukları için.

söz ve müziği Cengiz Onural

eğer öksüz kalırsa bu ölümüne sevdasussun rüzgar,
solsun güneş, bitsin bu rüya
eğer gönüllerde sevgiye yer yoksa
aşktan söz etmeyi bırak dalgalara
bir çivit mavisi renkle yazılsınsen,
ben, hikayemizbu kara sevda
eğer bu sevdaya sahip çıkmıyorsa bu dünya
sussun rüzgar, solsun güneş, bitsin bu rüya
eğer gönüllerde sevgiye yer yoksa
aşktan söz etmeyi bırak dalgalara
bir çivit mavisi renkle yazılsınsen,
ben, hikayemizbu kara sevda
aramıza çizildi bu mavi duvar
bakıp bakıp sevdalı kıyılar ağlar
dünya bölündü, ortasında ikimiz
sevdamı saklıyor kalbimdeki deniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder