21 Mart 2012 Çarşamba

AŞIK VEYSEL, ŞIIR GÜNÜ, NEVRUZ HEPSI BUGÜN


Geçen sene bugün farkettim bugüne ne kadar çok farkındalık sığdırmamız gerektiğini. Bir kez daha  paylaşmak istiyorum bu sebeple,
  • Bugün büyük halk ozanı Aşık Veysel’in ölümünün 39. yıldönümü. Kısacık da olsa hatırlayalım.  “Ben giderim adım kalır, dostlar beni hatırlasın” Hatırlatalım.
  • Bugün ekinoks. Gece ve gündüz eşit ya da Dünya uyku günü.  Nietzsche ile anlamlandıralım  ”Öyle kolay zanaat değildir uyku. Uğruna bütün gün uyanık kalmak gerekir.”
  • Bugün Dünya Şiir Günü. Herkes hayatına anlam, heyecan mutluluk katan bir şiir okuyarak kutlayabailir. Benim bugün ki şairim Turgut Uyar.
  • Bugün Nevruz Bayramı. Kutlu, bereketli olsun. Barış getirsin bize.
  • Bugün Irk Ayrımıyla Savaş Günü. Irkçılık hala var ve hala can almaya, sömürmeye, sınıflara ayırmaya devam ediyor.
  • Bugün den itibaren Orman Haftası. Tema ve ya Çekül vakfına bu vesile ile bir ağaç diktirsek. Her sene bugün mesela, her sene bir yakınımız için ya da. Nasıl anlamlı bir kutlama olur.
Bunların hepsi bugün.  İçlerinden bir tanesi bile 5 dakikalık farkındalık yaratabilir. Bir de bence bugün artık Bahar geldi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder