14 Mart 2012 Çarşamba

İyi ki Doğdun Metin Altıok


Dün bir kez daha öldürüldü. Bugün doğum günü. İyi ki doğmuş. Şimdi bize yazamadığı şiirlerin, kızının yanında olamayışının, katledilmesinin hesabını soracak kimsede yok artık. Adalet yerini bir türlü bulamıyor artık bu memlekette...

BEN ŞİMDİ BİRAZ
 
Ben şimdi biraz da
Senin için görüyorum;
Gökyüzünün parlak
Bakış seken mavisini.
Ben şimdi biraz da
Senin için duyuyorum;
Gecenin o sarsak
Yokuş çıkan ezgisini.
Ben şimdi kanayarak
                                                                 Senin için yaşıyorum;
                                                                 Sazan derisi gibi
                                                                 Günlerimi külle soyarak

                                       Metin ALTIOK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder